Tin Candle

Här sitter jag och myser, lyssnar på musik och har det bra. Visst är det här ljuset gulligt som jag köpte på stan idag? Det doftar julafton i hela lägenheten.
Jag och Gabbi varit på Frölunda torg och shoppat julklappar och ätit Indisk mat.
Kebap masala, nanbröd, lammbiffar.. you name it!
Konstigt att man kan bli så himla trött av att gå i affärer, helt slut. Men det är väl det här ständiga mörkret som gör det också. Om en stund ska jag träffa Gabbi igen, vi ska träna!
Måste bara säga, fyfaaaaaan va gött det är att ha tagit bort mina akrylnaglar, aldrig mer långa naglar, inte på ett bra tag iallafall! Nu kan jag skriva snabbt på tangentbordet igen och knappa på min iPhone utan att få krupp! AS SKÖNT är vad det är!=)
Här är jag i morse....helt ok.. vinden och regnet har gjort sitt och nu ser jag ut typ så här...
Trött emilinski! Jaja lite smiligt men så är det att blogga!
Gabbiiiiii! Skinntightsen som jag lånat av dig, använder du dom eller??? Dom är så jävla snygga!! Tur att vi ska ses om 40 min, kanske är det så att du har köpt dom här i närheten (då vill jag köpa likadana) eller så kanske du har tröttnat på dom och då köper jag dina! Vi får se;)
'
Mamma!! Så här ser tröjan ut som du ville att jag skulle kolla på åt dig!!
Vill du ha den i Julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0