Hard Rock utan Transor

Blogga, blogga, bloogga! I helgen var jag och David i Stockholm och hjälpte Ludde (Davids lillebror) att flytta! Det var full fart och fullt ös! Kvällen slutade med att jag och David hamnade på båten nedan och festade till 05:00 tillsammans med en skånsk polis. Väldigt roligt och jag har ett minne av att jag stod och rockade längst fram (nästan på) scenen till något coverband som uppträdde på en våning på båten. Hehe hard rock halleluja!
Fick höra efteråt att det var en gayklubb?!?!
Det märkte jag inte alls, kan inte varit det i lördags??? Det var alldeles för "grabbig" och hetsk stämning för det och polisen vi festade med raggade brudar för fullt. Men om så var fallet så var et säkert därför vi hade så grymt skoj men undrar isåfall vad jag gjorde på typ en "rockspelning" istället för att tillbringa kvällen med någon härlig transa i baren ;) Jag lovar det fanns inte en enda transa på hela skeppet!! =(
Ja förutfattade meningar, men hallå glitter, skumpa och glamour PLUS transor ingår på en gayklubb!! Så är det bara!
Hihi.
På söndagen var vi ganska trötta men tvingade oss upp vid si så där klockan 12:30. David och Luddes kompis sprang iväg till Coop och köpte en god lyxfrulle bestående av Brämhultsjuice, färska frallor, rökt skinka och melon. TIPSTIPSTIPS, att ta ett bett på en vattnig melon på bakisen är det godaste som finns! På riktigt!
Efter frukosten drog vi iväg och shoppade till Luddes lägenhet. Grabbarna stack till IKEA medan dom släppte av mig på en mega Coop. Det här blev resultatet......
Nu kan Ludde städa och laga mat i sin lägenhet...=) Sen att jag fick stå och vänta på kilarna utan för Coop i en timma, rakt upp och ner, som en idiot! Det är en annan historia.....
Nu ska jag kolla på Breaking Dawn! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0