Det där med att aldrig få tummen ur....

Jag har kommit på en sak med mig själv, allt jag ska göra tar 3-4 timmar. Jag ska bara duscha innan jag kommer in till stan, 3-4h. Jag ska bara tvätta en maskin, 3-4h. Jag har bara referenserna kvar att skriva, sen är jag helt klar, 3-4h. Jag ska bara gå och träna lite, 3-4h. Jag ska bara kolla ett avsnitt BB, 3-4h.
Men en sak som inte tar 3-4h det är min nya blogg... tror att det var ca 1år sen som jag skrev att jag bara skulle "bygga om lite" sen skulle jag börja blogga på min egna blogg och allt skulle bli så fint och   bara veta vilka planer jag haft på videogrejer å effekter. MEN.... jag har inte börjar än. Så nu ger jag mig själv en till changs att ta tag i detta. Det är ju skitskoj!! Ska dessutom få fotat en header av en duktig fotograf (som går i min klass) i helgen, ska bli så skoj!!!! Tror att resultatet kommer bli så GRYMT!!!! Men som sagt när den nya bloggen blir färdig vet man aldrig. Tänk att det skall vara så svårt att göra något för och til sig själv! Men deadline juli....! Då får den fasen va klar!
Nu blir det träning lite InDesign-pill och sen jobb till 22:15!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0