Ajajaj...

Standard.. det har hänt sååååå mycket och jag har såååååå mycket att berätta!! Men så är det ju det där att det blir aldrig av!! Så nu blir det inte så mycket. Man måste vara i rätt mood när man berättar något. Har iaf en del bilder att bjuda på, men det är bara det att jag har en sådan djävulusisk träningsvärk i röven och låren så jag orkar SERIÖST inte lyfta mig ur stolen och hämta USB-sladden och föra över bilderna. Det är för smärtsamt, det är INTE VÄRT det.

Ja för er som har FB så blir det här väldigt tjatigt. AJAJAJ jag har varit så dum. Det är inte klokt. Jag har gjort utfall med tolv kilos "medicinboll" fram och tillbaks över golvet på Sportlife tills benen skakade så mycket så det var dags att avbryta. Om jag bara hummar å räknar lite i uhvudet så tror jag att jag gjorde ca 30- 40/ ben, vet inte om det är mycket eller lite men det skiter jag i för det gör så ont!!! Jag är Invalid!!!! Körde förövrigt trappmaskinen i 30 min innna jag började. VÄLDIGT SMART när man inte gjort utfall på ca 6mån, minns inte ens sist.

 

 

För en stund sendan kom jag på att jag tror min kropp bestämade sig för att utlösa denna fruktansvärda värk efter händelse...........

Det var i natt vid ca 03:30 snåret. Hahaha jo för då var det så att jag klev av på hållplatsen i Lackarebäck, på väg hem från Valand och brudarna;) Blev polare med några på vagnen, ett par och en ensam kille å vi tjötade å skrattade och bla, bla. Vi börjar traska upp mot den låååånga gatan hem som aldrig tar slut. Då knackar jag killen på axeln, jag baaa duuu snälla kan inte du göra mig en tjänst? Innan han hinner säga något börjar jag igen... asså jag e ju tjej och det här är jätteviktigt för mig... tänk om jag hade gått här själv!! Vad hade jag gjort då?? Fattarrruuuu??!
Han ba...?
Jag ba, Du får springa bredvid mig nu!! Jag måste klara att springa hela vägen hem även om jag har högklackat, tänk om jag blir jagad av en mördare nästa gång!(?)
Han tittade på mig och nickade, han förstod! Å så kubbade vi.... Han vek av till nått hus innan mitt och jag flåsade och gapade tack och hejdå i farten och sprang vidare hem..


Tog nog i lite väl där... i och med att man hade högklackat och så.........................och långklänning.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0