ZZZZZZZzzzzzzzzZZZzzzz

Jag ser ju helt förstörd ut!!! Det är jag inte!!! MEN!!!! Jag har muskelinflammation, mens och det bränner i magen.. alltså magkattar från inflammationsdämpande medicinen.
SKITKUL!
Nu ska jag läsa Effektiv, visuell kommunikation och fila på mina bokomslags-skisser som jag skall skicka in i månbitti. Alltså till en skol-inlämning. Kulkul men har IKKE ärvt min farmors talang för att måla. Färg och form kan jag MEN måla det kan jag inte. Kan nog vara sämst i världen. Jag vet inte ens hur man målar en kräfta, jag försökte förut men det blev ingenting, det blev bara några streck och så en liten stjärt som såg ut som när man målar en orm-tunga.

 

Detta har hänt idag:

 


1. Typ ingenting
2. Jag sa till en kille på jobbet (som skulle köpa cigg) att nu behöver jag inte fråga dig efter leg någon mer gång, nu känner jag igen dig. Kille "det har ju inte gått snabbt precis, jag har seriöst mått psykiskt dåligt hemma för att du kräver ID varje gång, som att du låtsas som att jag inte finns???" Sen gick han! Väldigt roligt sagt el väldigt creepy, kan inte bestämma mig.
3. Jag är hundvakt denna veckan och förut så hörde jag konstiga ljud från sovrummet, jag gick dit och tittade och upptäckte att Theo hade blivit galen och kastade runt sin säng (hundbädd) för att efter det sätta på den. Jucka alltså. Jag lätt honom hållas, hellre det än kuddarna i vardagsrummet. Han får skylla sig själv det är han som ska sova i den sen. Mohaha.
4. Alla människor jag möter ser helt kokta ut.

Känner lite så här.. checkar gärna ut från min muskelinflammation nu.....

Gäsp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0